Avatar billede zkov82 Nybegynder
31. oktober 2005 - 20:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

informix metoder

Hej,
Jeg har fået en opgave som indebærer en masse arbejde i en Informix database.
Mit problem er bare at jeg ikke synes at jeg kan finde nogle steder hvor der står hvilke metoder Informix understøtter!

Kan nogen hjælpe mig?
Avatar billede arne_v Ekspert
31. oktober 2005 - 20:09 #1
metoder ?

SQL dialekt ?

drivere ?
Avatar billede zkov82 Nybegynder
03. november 2005 - 17:50 #2
jeg vil gerne vide noget om hvilken syntaks den bruger? fx. hvordan bruger jeg count eller join, kan jeg bruger triggers, hvilke begrænsninger ligger der på dem? kan jeg bruge inner select clauses, hvis jeg hvordan?

Bare genrelle ting, om hvordan den virker. Jeg synes ikke jeg umiddelbart kan finde noget brugbart, men jeg kan jo have overset noget.
Avatar billede arne_v Ekspert
03. november 2005 - 18:32 #3
Avatar billede zkov82 Nybegynder
15. november 2005 - 19:53 #4
yup...tak for det....drop et svar
Avatar billede arne_v Ekspert
15. november 2005 - 19:53 #5
svar