Avatar billede ramad Praktikant
30. oktober 2005 - 23:28 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

.NET studio fryser når jeg builder et projekt

Ja, titlen siger vel det meste, men for lige at uddybe, så fryser hele mit .NET studio når jeg builder et projekt. Det er lige meget om jeg har kodet en del eller builder lige efter at have lavet projektet.

Jeg anvender Microsoft Visual Studio .NET 2003.

Nogle forslag?
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
30. oktober 2005 - 23:31 #1
er du sikker på at du ikke har lavet en uendelig løkke eller lignene ?
Avatar billede ramad Praktikant
30. oktober 2005 - 23:32 #2
Ja, for det kommer også hvis jeg bare starter en "tomt" projekt med en blank form...
Avatar billede ramad Praktikant
30. oktober 2005 - 23:38 #3
Orv - lige en rettelse. Det er ikke når jeg builder (altså ctrl + shift + b), men derimod når jeg "starter" (altså F5).

Ved ikke om dette gør den store forskel!
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
30. oktober 2005 - 23:46 #4
prøv at køre det med ctrl + f5 !
Avatar billede ramad Praktikant
30. oktober 2005 - 23:54 #5
Det virkede. Nogen forklaring til at dette virker og at bare F5 ikke vil køre det?
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
30. oktober 2005 - 23:55 #6
det er fordi at den "runner" / kører programmet uden at debugge dvs rette fejl !
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
30. oktober 2005 - 23:57 #7
Avatar billede ramad Praktikant
31. oktober 2005 - 00:04 #8
Mange tak for svaret
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
31. oktober 2005 - 00:09 #9
selv tak for points ;)