Avatar billede mc_wuschhead Nybegynder
30. oktober 2005 - 14:05 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Er der regler for, hvor lang tid et spm må være åben?

Er der regler for, hvor lang tid et spørgsmål må være åben?
For jeg har svaret på en del spørgsmål som den eneste, der stadig er åbne. Og undskyld hvis det ikke er den rigtige kategori.
HIlsen morten
Avatar billede snowball Novice
30. oktober 2005 - 14:08 #1
Kort og godt: Nej :)

Dog hvis spørgsmålet kan lukkes, altså hvis der er kommet et brugbart svar, så opfordres spørgeren selvfølgelig til at acceptere svarene så spørgsmålet kan blive lukket og dem der har hjulpet kan få deres velfortjente point.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede vejmand Juniormester
30. oktober 2005 - 14:09 #2
Nej! Det er en evig debat.
Avatar billede mc_wuschhead Nybegynder
30. oktober 2005 - 14:11 #3
Men nu når jeg har postet under forslag, ville jeg godt høre om det er til overvejelse?
Avatar billede screem_brille Novice
30. oktober 2005 - 14:14 #4
Nej det er der desværre ikke, pesonligt mener jeg det er ubehøvlet at få hjælp, men så bare "glemme" resten (det er der mange der praktiserer) eller endnu værre så at beholde point, men af uransaglige grunde er det fuldt lovligt herinde (det var så lige dagens sure opstød).

Men husk jo bedre man er til at give respons og sørge for at lukke spørgsmål, jo større er chanchen også for at folk gider at hjælpe ;)