Avatar billede volturex Nybegynder
28. oktober 2005 - 17:53 Der er 6 kommentarer

Hvordan får jeg XML til at stå rigtigt?

Hejsa eksperter!

Jeg er helt ny i XML og ved ikke hvordan jeg får http://www.lineage2.com/news/index.xml til at stå rigtigt på min side i PHP eller html.

Er der en nem måde at gøre det på.

Ville meget gerne hvis i kunne smide en kode.

Har søgt i lang tid på nettet men uden noget resultat jeg kunne forstå.

MVH

VoltureX
Avatar billede arne_v Ekspert
28. oktober 2005 - 18:11 #1
En XSL fil som transformerer til HTML ?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. oktober 2005 - 18:24 #2
Som RSS feed er den næsten rigtig. Du skal nok kigge på det <link>-tag du har.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. oktober 2005 - 18:25 #3
prøv at skrive det på een linie:

<link>http://www.lineage2.com/archive/2005/10/plaync_maintena_4.html</link>

Sommetider betyder whitespace noget.
Avatar billede volturex Nybegynder
28. oktober 2005 - 23:35 #4
Hvad er en XSL fil? Og hvordan får man den sat sammen med min XLM fil? Please send en kode af begge dele ;)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. oktober 2005 - 23:38 #5
Måske du skulle fortælle hvad du skal bruge det til?
Avatar billede volturex Nybegynder
29. oktober 2005 - 13:24 #6
ok jeg forklarer lige.

Den XML fil jeg har givet linket til viser news fra Lineage 2 officielle hjemmeside og dem vil jeg ha' lagt på mit danske community.

Ved bare ikke en hat af hvad jeg skal gøre for at det bliver pasted pænt på mit site.

www.lineage2.dk-unit.dk

Håber på en del hjælp ;)

På forhånd tak!