Avatar billede player114 Nybegynder
27. oktober 2005 - 19:43 Der er 1 kommentar

nyhed bliver skubbet ned når jeg sætter login ind

hej jeg har et lille problem som i måske kan se på http://www.phptests.frac.dk jeg har prøvet at regulere på det med css men det er som om at det ikke reagerer er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede johan.o Nybegynder
28. oktober 2005 - 01:38 #1
Tja den er lidt svær at overskue men lige før jeg går i seng kan jeg da se at dit link til dit stylesheet ligger forkert, det skal ind og ligge i <head>. Dernæst er der rigtigt mange <div>,<span> og <table> tags der ikke lukkes korrekt så det vil nok hjælpe hvis du forsøger at rydde op i det.

Derudover er jeg ikke helt sikker på hvilken effekt du gerne vil have men hvis det er meningen at login delen skal ligge sig oven på noget andet så prøv at kigge på style.display på w3c.org i css 2

Nå men god fornøjelse :-) og godnat

Mvh. Johan