Avatar billede stefanbunk Nybegynder
26. oktober 2005 - 21:50 Der er 14 kommentarer

Msn messenger nickname

Hejsa.

Jo, tænkte på om nogle af jer ved hvordan man kunne få sit nickname til af skifte farve, altså bare nogle af ordene, har nemlig set, mange der har haft det, for vil gerne snart skille mig af med den gamle kedelige sorte skrift ?
Avatar billede nva Praktikant
27. oktober 2005 - 08:16 #1
Prøv at kigge på www.mess.be - der er en masse extra ting til msn.
Avatar billede mtj111 Novice
27. oktober 2005 - 12:17 #2
Er det ikke noget der er i Messenger Plus (Messenger med spyware)?

Michael
Avatar billede nva Praktikant
27. oktober 2005 - 15:07 #3
http://www.customizeyourmsn.com/index.php?msn=downloads&id=408 Pluin til Msgplus. Hvis du installerer msgplus skal du sige nej til sponsorprogrammer for ikke at få spyware.
Avatar billede stefanbunk Nybegynder
27. oktober 2005 - 15:11 #4
Hmm ja, okay, får af vende spørgsmålet et smule, så har jeg hentet noget der hedder colornick v2 inde fra msgplus.net men hvordan får man det til af virke, det har jeg virkelig ikke nogen idé om ?
Avatar billede mtj111 Novice
27. oktober 2005 - 15:22 #5
Du skal have Messenger Plus installeret... Ikke alm. Messenger 7.0/7.5

Michael
Avatar billede stefanbunk Nybegynder
27. oktober 2005 - 15:23 #6
Øhm.. det burde nu ikke gøre nogen forskel, jeg har 7,5 installeret JA samt msgplus !
Avatar billede nva Praktikant
27. oktober 2005 - 15:33 #7
Det var faktisk colornick v2 jeg lagde et link til ;)
Avatar billede mtj111 Novice
27. oktober 2005 - 15:42 #8
Ok, sorry...

Jeg havde bare hørt at man skulle have MSN+ installeret...

Michael
Avatar billede stefanbunk Nybegynder
27. oktober 2005 - 16:00 #9
Ja den er også installeret, men ved nogle hvordan man får colornick til af virke ?
Avatar billede ravnemor Juniormester
27. oktober 2005 - 22:03 #10
·$7

hvis du sætter dissetegn foran dit nick, skifter det farve. 7-tallet står som orange, men hvis du skifter tallet ud, skifter farven også.
Avatar billede stefanbunk Nybegynder
28. oktober 2005 - 11:19 #11
Har du en tabel eller noget over, hvor man kan se hvad tallene betyder, altså hvilke farver de giver ?
Avatar billede nva Praktikant
31. oktober 2005 - 08:15 #12
Faktisk kan du bare bruge kommandoen /nick og så trykke cntrl+k og vælge en farve og derefter skrive dit nickname. Du behøver ikke installer mere end msgplus. /nick skrives i et åbent samtalevindue - det du skriver bliver ikke sendt til den person du har åbnet vinduet til.
Avatar billede nva Praktikant
04. november 2005 - 07:54 #13
Må vi få en tilbagemelding?
Avatar billede ravnemor Juniormester
22. november 2005 - 16:27 #14
Jeg har selv prøvet at kigge efter en oversigt over hvilket tal der hører til hvilken farve, men kunne ikke finde den igen.

Ellers bare prøv fra 1 - ?, så kan du selv lave en tabel.