Avatar billede karryen Nybegynder
25. oktober 2005 - 16:18 Der er 8 kommentarer

Hvilke porte er åbne?

Hej,

Er ikke helt sikker på om det er der rigtige sted jeg har postet mit spørgsmål.

De har, på min skole, blokeret for alverden porte, og jeg søger nu et program der kan finde ud af hvilke porte der er åbne fra LAN til WAN siden. Er der nogen der keder noger der vil kunne hjælpe mig med dette?
Avatar billede dragonknight Juniormester
25. oktober 2005 - 16:19 #1
Du er ikke meget for at få afsluttet dine spørgsmål ?
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
25. oktober 2005 - 16:36 #2
mener at denne online tool kan vise det !

(nederst på siden)
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
25. oktober 2005 - 16:37 #3
hov denne her er bedre:
http://www.bluebitter.de/portscn2.htm
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. oktober 2005 - 16:45 #4
Avatar billede karryen Nybegynder
25. oktober 2005 - 17:11 #5
ikke meget godt at afslutte mine spørgmål. Hvis jeg har glemt at give nogen point, så smid endelig et link, så klarer jeg det med samme.

mange tak for jeres svar, tager lige et kig på det og vener til om lidt
Avatar billede karryen Nybegynder
25. oktober 2005 - 17:14 #6
visualdeveloper, det ser jo meget godt ud, men hvordan får jeg den til at fortælle mig hvilke porte der er åbne indefra og ud?
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
25. oktober 2005 - 17:33 #7
hvad mener du ?
Avatar billede karryen Nybegynder
25. oktober 2005 - 17:59 #8
altså, mit problem går jo på at skolen har blokeret for adgang 'indefra' og 'udtil'