Avatar billede mkynde Nybegynder
22. oktober 2005 - 13:20 Der er 8 kommentarer

Formatering, underlig pc (skærm)

Hej Alle

Er ved at forsøge at formatere min brors pc, hvilket jeg havde oberbevist ham jeg sagtens kunne da jeg ofte har formateret min egen.

Men men men..

Når jeg genstartet hans pc er der hel sort skærm indtil windows startes. Det vil sige jeg ikke kan komme ind i bios og ændre startup proceduren. Er der nogen der har oplevet noget lignende.

Skærmen er en Xerox 19". Grafikkortet er geforce4 mx440, har lige opdateret driver.

Hilsen

Mikkel
Avatar billede screem_brille Novice
22. oktober 2005 - 13:22 #1
luk dette spørgsmål igen, man må kun oprette det en gang (og jeg har allerede givet dig et bud i det andet spørgsmål) ;)
Avatar billede mkynde Nybegynder
22. oktober 2005 - 13:30 #2
arbejder hårdt på at lukke spørgsmålet, men kan ikke lige finde ud af det :-o
Avatar billede screem_brille Novice
22. oktober 2005 - 13:32 #3
du lægger selv et svar, og bagefter vil du kunne markere dit navn i boksen som kommeer nederst til venstre, og vælge accepter.
Avatar billede mkynde Nybegynder
22. oktober 2005 - 13:34 #4
svar
Avatar billede majsmarken Nybegynder
22. oktober 2005 - 21:23 #5
<mkynde> -> Citat: "...og bagefter vil du kunne markere dit navn i boksen som kommeer nederst til venstre, og vælge accepter...."
Avatar billede majsmarken Nybegynder
29. oktober 2005 - 22:00 #6
(Hvad endte denne tråd med?)
Avatar billede screem_brille Novice
30. december 2005 - 11:39 #7
brug for mere hjælp ?
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 23:18 #8
brug for mere hjælp ?