Avatar billede hmann Nybegynder
20. oktober 2005 - 14:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

følger dvi kabel med?

Hej,

har lige bestilt en Samsung Syncmaster 193p+ som skal afhentes på vej fra arbejde. Nu har jeg midlertidigt læst i en tråd på EDBPriser.dk's fora at der af en eller anden underlig grund kun følger et DVI kabel med til sølv-udgaven af skærmen og ikke til den sorte (som jeg har bestilt).

Er der nogen der kan af- eller bekræfte dette? Synes det lyder mystisk, men er det ikke med skal jeg jo lige have bestilt det ved siden af..
Avatar billede hmann Nybegynder
20. oktober 2005 - 14:54 #1
PS: er der nogen chance for at der fulgte et DVI kabel med til mit grafikkort? Er det standard at der følger et skærmkabel med til grafikkort med DVI udgang? Så er der jo ingen grund til at bestille et..
Avatar billede hmann Nybegynder
24. oktober 2005 - 08:24 #2
der fulgte kabel med