Avatar billede glazzy Nybegynder
19. oktober 2005 - 17:45 Der er 3 kommentarer

problemer med trådløs router

kom til at slukke for strømmen til min trådløse router og nu kan computeren ikke finde den igen. routeren er en d-link di-624+ og computeren en hp pavilion zd
Avatar billede james_t_dk Juniormester
19. oktober 2005 - 18:35 #1
Din Router burde kunne huske opsætningen, selv om at den mister strømmen, men check lige om noget har ændret sig!
Avatar billede glazzy Nybegynder
19. oktober 2005 - 18:51 #2
jeg er total idiot til computere, fik også hjælp her til at sætte den op, så du bliver nødt til at udspecifere det lidt. jeg kan godt finde mit netværk, men kan ikke oprette forbindelse til det.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
20. oktober 2005 - 07:36 #3
Kan du komme ind i din Router? Hvis du ikke ved hvordan, så syntes jeg at du skal starte med at kikke i manualen. Sagen er at opsætningen på din PC og i din Router jo skal være den samme, specielt, hvad angår eventuel kryptering af signalet.