Avatar billede eksperten_ Nybegynder
19. oktober 2005 - 11:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ingen lyd med nysamlet computer!

Hej.

Det her er for underligt

Jeg har netop samlet flg. computer:

Asrock 939Dual-SATA2
AMD Athlon 64 3200+
512 GEIL cas 2,5
Nvidia GF 6600GT
2*80 maxtor
Pioneer dvd burner
Soundblaster 24bit Live
Linksys trådløst netkort

MEN der er ingen lyd, har disablet onboardlydkortet i BIOS og installeret lydkortet korrekt.

Det pudsige er at selvom computeren er slukket og jeg tænder for mine højtalere kommer der bare en brummelyd, somom der er overgang i computeren. Brummelyden holder op når jeg fjerner strømstikket fra computeren!! Hvad har jeg gjort forkert?
Computeren kører fantastisk, og har ladet mig fortælle at hvis noget er samlet forker virker den simpelthen bare ikke...
Avatar billede showsource Seniormester
19. oktober 2005 - 12:35 #1
Du bruger ikke noget jord i dit strømstik?

Og du er helt sikker på du har sat stik korrekt til i lydkortet? :O)

Og drivere er installeret, når du går i "enhedshåndtering"?
Avatar billede eksperten_ Nybegynder
19. oktober 2005 - 12:58 #2
Nej ingen jord i strømstik!

Ja stik korrekt sat i, nu er det et sorroundsæt fra logitech jeg bruger, og har også prøvet med et par høretelefoner, samme resultat.

Og ja, har lige taget lydkortet ud og enablet onboard lydkortet og installeret det korrekt. Stadig det samme :(
Avatar billede eksperten_ Nybegynder
19. oktober 2005 - 23:18 #3
lukket - det var strømforsygningen.