Avatar billede unknown_someone Juniormester
17. oktober 2005 - 21:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

localhost melder fejl

Jeg har tidligere geninstalleret XP og derefter IIS uden problemer - men denne gang kan jeg ikke få sparket gang i IISen. Forsøger jeg at se en .asp fil gennem localhost siger den nu følgende;

Der blev ikke angivet et nødvendigt repræsentationsniveau, eller det angivne repræsentationsniveau er ikke gyldigt.

Jeg har prøvet at fjerne og geninstallere IISen men uden held - nogle gode råd?
Avatar billede trekkies Juniormester
17. oktober 2005 - 23:03 #1
Prøv at sætte rettigheder på filen, og åben den igen.
Hvis det ikke virker så prøv følgende:
Sæt din Windows cd i drevet og gør følgende:
Start -> Kør... -> sfc /scannow

Den retter ødelagte systemfiler.
Avatar billede trekkies Juniormester
19. oktober 2005 - 15:30 #2
Hvordan går det?
Avatar billede unknown_someone Juniormester
21. oktober 2005 - 17:23 #3
jeg har prøvet alt - også det du skrev - men uden held. Min udvej blev at formattere skidtet igen.

undskyld den lange ventetid.

vil du have point eller?
Avatar billede trekkies Juniormester
21. oktober 2005 - 17:40 #4
Nej tak, du tager dem bare selv.

Godt at du har fået det til at virke, selv om at du skulle formatere computeren.