Avatar billede gurkha Nybegynder
12. oktober 2005 - 21:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ixus 50 vs 55

Hej experter.

Lige et hurtigt spørgsmål, jeg skal have et nyt kamera da mit gamle er blevet kørt over af en bil - men kan det svare sig at ofre 500,- mere på et IXUS 55 frem for et IXUS 50 da dataene stort set er ens for dem...

MVH Michael Jensen
Avatar billede perj Nybegynder
12. oktober 2005 - 22:51 #2
Største fordel er vel at du får en større skærm.
Avatar billede gurkha Nybegynder
15. oktober 2005 - 00:12 #3
Ja, men nu læste jeg lige at IXUS 50 var en "fejl" fra Canon og at man hellere skulle satse på en anden model fra dem (var ellers voldsom glad for 40'eren).
Hvad med 700 eller er det for gammel et system til at man må købe det stadigvæk?

MVH Michael Jensen
Avatar billede gurkha Nybegynder
01. november 2005 - 21:17 #4
Lukker...tak for indslag

MVH Michael Jensen