Avatar billede bech90 Nybegynder
10. oktober 2005 - 17:01 Der er 3 kommentarer

leder efter et specielt program

hej alle på eksperten.

Ved ikke om dette er oprettet i den rigtige katogori, men prøver....

Jeg leder efter et program, jeg tidligere har haft, men nu ikke kan huske hvor jeg fandt det, eller hvad det hed.

Jeg brugte det til at snyde i spil. Det kunne gå ind i åbne programmer, og finde en speciel "value", som jeg så kunne ændre.
(foreksempel penge eller lign) mener programmet hed noget med money.

Er der nogen herinde der kender det, eller et lignende program?

Med venlig hilsen SPILLEREN
Avatar billede bech90 Nybegynder
10. oktober 2005 - 20:19 #1
oh
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. oktober 2005 - 08:11 #2
Det kunne være WinHex der er en hex editor der bruges sammen med STRINGS til at finde forskellige værdier i binære filer. De bruges begge til forensic analyse
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. november 2005 - 20:39 #3
Du kan faktisk også bruge en editor sim Emacs der jo fås både til windows og linux. Emacs kan håndtere binære filer.

Hvis du kun vil hvie ASCII værdigerne så kik på STRINGS der udtrækker den slags