Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
10. oktober 2005 - 10:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

OLED eller?

Er der nogen som kender en forholdvis billig teknologi, som tillader en skærm på omkring 5x5 cm at vise billeder med millioner af farver uden næsten at bruge noget strøm. Der er ikke tale om en skærm som skal opdatere mange gange i sekundet, men derimod måske kun én gang i sekundet eller mindre.

Med hensyn til at vise billeder osv., så er dette selvfølgelig ikke noget som skal været hardcoded ind i skærmen, men den skal bare kunne tillade det. Al software osv. kommer selvfølgelig andetsteds fra.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
10. oktober 2005 - 10:40 #1
OLED lyder som det du skal bruge. Men jeg har ingen ide om hvor du kan købe den.
Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
18. oktober 2005 - 13:59 #2
Hmm, lukker!