Avatar billede -bartfreak Nybegynder
09. oktober 2005 - 21:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

opkobling via bluetooth, hvordan gør man

kan man få en trin for trin guide.. meget simpel helst med billeder.
OS er xp. på en packard bell 1,5 ghz. Intel M bærbar.
Ejeren er lastbil chaffør, og vil blot ha´ lov til at modtage sine emails og surfe lidt via sin mobil.
Vi  er lidt lost her..

forhånd tak

Bartfreak
Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
09. oktober 2005 - 21:37 #1
Hvis han er langturs chauffør så vær opmærksom på at et koster kassen at surfe på mobil i udlandet via GRPS. Det er lang billigere (hvis der er trådløst lan i pc'en) at finde et accesspoint som der er mange steder. Men ellers (jeg gætter her)er det vel "bare" at have sat mobilen op til GRPS og så lave en forbindelse med eks Nokia PC suite - her hos mig er der så en guide it programmet der hedder "forbindelse til internettet" eller noget i den stil
Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
09. oktober 2005 - 21:38 #2
opret forbindelse til internettet hedder guiden
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
09. oktober 2005 - 21:38 #3
trin for trin guide..O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
10. oktober 2005 - 11:44 #4
efter et ring til udbyder, finder jeg ud af at, de har sendt forkert password til opkoblingen..Flot sonofon.

Han bruger accespoint, på tankstationer m.m..
Tak for hjælpen
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
10. oktober 2005 - 11:44 #5
hov..O)