Avatar billede r-data Novice
08. oktober 2005 - 22:30 Der er 1 kommentar

Tage data ud af ukendt database-program

Jeg skal tage kunde- og varedatabasen ud af et program, der ikke har en eksport- eller skriv-rapport-til-fil-funktion. Jeg kan ikke få et LPT2FILE program til at virke på programmet. (Det er et meget gammelt DOS program lavet i ????) Datafilerne hedder *.DAT og *.IX og har en fil for hver tabel. En scanning af .exe, .dat og .ix filerne afslører ikke hvad programmet er lavet i. Nogen gode idéer til hvad jeg skal gøre? Der er et Borland RTM.exe program, der hører med. Det er det bedste spor jeg kan give
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2005 - 11:55 #1
Et skud kunne være Borland BDE som vist kom med Borland C++ v4.

Andre forsøg i Borland lejren kunne være Paradox eller Interbase (tror jeg godt nok er for ny)