Avatar billede burglar Nybegynder
08. oktober 2005 - 20:51 Der er 3 kommentarer

Søger freelance Perl 5 programmør

Jeg har to websites som køre perl 5.0 og jeg skal bruge en person til at hjælpe mig med at vedligeholde og opdatere dem, samt evt programmere et par nye moduler. Kan du hjælpe mig med dette? Siderne er www.bolig-spanien.dk og www.spain-property.info

Jeg ser frem til at høre fra dig

Venligst
Claus
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. oktober 2005 - 21:16 #1
Du er velkommen til at sende en mail med flere oplysninger til min mail i min minisite.
Avatar billede mfalck Praktikant
09. oktober 2005 - 11:19 #2
jeg er også frisk
Avatar billede areon Nybegynder
10. oktober 2005 - 19:42 #3
Skriv hvis du ikke har fundet en løsning, har en mere permenent samarbejdsløsning til dig. ts@net4you.bg