Avatar billede zikkzakk Nybegynder
08. oktober 2005 - 18:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge på Msn Messenger 7.5

Jeg kan ikke logge på Msn Messenger 7.5.

jeg har en norton firewall.. men der er den sat til at den skal kunne komme på og windows firewall er slået fra.

når jeg prøver at logge på kommer den med fejl nummer 80072ee6

jeg har sagtens kunne komme på messenger, lige indtil jeg opdaterede den har igår.
Avatar billede strych9 Praktikant
08. oktober 2005 - 18:27 #1
start -> kør
skriv regsvr32 MSXML3.dll og tryk enter
Avatar billede strych9 Praktikant
08. oktober 2005 - 18:32 #2
Det vil funke, men undersøg også lige om det funker efter en genstart af maskinen.
Avatar billede zikkzakk Nybegynder
08. oktober 2005 - 18:40 #3
det er jo fantastisk...  kom med et svar og du bliver rig
Avatar billede strych9 Praktikant
08. oktober 2005 - 18:41 #4
jeps, men test lige om den også er ok efter du har genstartet computeren.
Hvis ikke, så gør det igen og så geninstaller SP2.
Avatar billede tumbeline Nybegynder
20. februar 2006 - 16:02 #5
jeg har i godt en uge haft sammen problem, og fandt endelig ud af at Eksperten måske kunne hjælpe. - Tak strych9 ! - Herligt at kunne komme på igen.
Avatar billede strych9 Praktikant
20. februar 2006 - 17:07 #6
jamen det var da så lidt. :-)
Avatar billede geddar Nybegynder
08. august 2006 - 09:45 #7
Jeg har nu samme problem, dog med Windows Live Messenger... Jeg prøvede at køre filen som blev nævnt ovenfor, men det virkede ikke....

What can i do?