Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
08. oktober 2005 - 17:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Messenger helt uden reklamer

Hej

Er der en messenger jeg kan bruge til MSN helt uden reklamer? Jeg har prøvet et hack til MSN men jeg har stadigvæk de reklamefaneblade ude i venstre side - så jeg tænkte -er  der et alternativ? Gerne hvor jeg kan importere mine kontakter fra min nuværende MSN
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
08. oktober 2005 - 17:54 #1
jeg mener der er en artikel her på eksperten der omhandler hvordan man får en reklamefrai MSN Messenger!

mvh
mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
08. oktober 2005 - 17:55 #2
Jo jeg huskede rigtigt!:

http://www.exp.dk/artikler/765

mvh
Mads
Avatar billede kodak Mester
08. oktober 2005 - 18:34 #3
Er der ikke lavet en atikkel om hvordan man fjerner fanerne der er ude i Venster side af messenger programmet.
Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
09. oktober 2005 - 21:40 #4
jeg var mere ude efter et alternativ til MSN ellers har jeg jo problemet hvis jeg opgradere f.eks
Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
02. februar 2006 - 20:37 #5
foxmulder - et svar? venligst
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
06. februar 2006 - 11:19 #6
oki!