Avatar billede fastpoint Nybegynder
08. oktober 2005 - 16:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kraftigste trådløse netkort??

Jeg skal bruge det absolut kraftigste netværkskort man kan købe for tiden! Det skal bruges i en bærbar computer! Den skal være så kraftig, at den suger livet ud af min nabo's Internetforbindelse!!

Altså meget kraftig! Jeg giver max. 4000kr for sådan et kort!
Avatar billede screem_brille Novice
08. oktober 2005 - 16:02 #1
nu skal alle kort overholde nogle retnings linier for sende effekt, så de er faktisk alle samme lige kraftige
Avatar billede fastpoint Nybegynder
08. oktober 2005 - 16:05 #2
Det kan ikke helt passe.
Jeg skal bruge en kraftig karl!
Avatar billede screem_brille Novice
08. oktober 2005 - 16:11 #3
ok, men det passer altså, overholder produktet ikke loven, så blvier det ikke type godkendt og må derfor ikke sælges, længere er den ikke *S*
Avatar billede fastpoint Nybegynder
08. oktober 2005 - 16:34 #4
Fint, men så vil jeg have et der rækker rigtig langt!
Avatar billede hr.usb Nybegynder
10. oktober 2005 - 09:01 #5
et forslag
http://synonym.dk/mall/shop.asp?shop_id=5957&vare_id=375487
-men vær opmærksom på at det ikke nytter noget, hvis ikke din nabo også sender med en vis effekt.
Avatar billede fastpoint Nybegynder
23. oktober 2005 - 15:59 #6
hr.usb lig et svar
Avatar billede fastpoint Nybegynder
26. oktober 2005 - 17:23 #7