Avatar billede moernmik Nybegynder
08. oktober 2005 - 09:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

17" acer fladskærm

Jeg har lige købt mig en 17" fladskærm i den billige ende af prisskalaen (2000 kr.-) acer "et eller andet" - men lige så hurtigt som jeg havde fået den installeret undrede jeg mig over hvor meget den i grunden flimrede.. Kan det virkelig passe at den skal flimre så meget?

Nu ved i selvfølgelig ikke hvor meget det er, det drejer sig om. Men når man kommer direkte fra en 17" CRT skær uden flimmer syns jeg det virker rimelig voldsomt, men som sagt så er det jo en fladskærm i den billige ende - så den er måske god nok?

Ellers nogen gode råd til hvordan man ændre dette? :) - hvis i syns det lyder grotesk.
Avatar billede kalp Novice
08. oktober 2005 - 09:22 #1
Blot fordi det er en fladskærm bør den ikke flimre... hvor mange bærbare flimrer?
Jeg har ikke set en eneste på mit uddannelsessted som flimrer! Og vi har mange...
Avatar billede peet49 Nybegynder
08. oktober 2005 - 10:05 #2
Gå i enhedshåndtering og fjern frafikkort of skærm, genstart systemet, så findes det den rigtige skærm.
Avatar billede peet49 Nybegynder
08. oktober 2005 - 10:32 #3
Skide tastatur, nu flytter tasterne sig igen: frafikkort=grafikkort.
Avatar billede moernmik Nybegynder
08. oktober 2005 - 11:24 #4
Hjalp intet..
Avatar billede peet49 Nybegynder
08. oktober 2005 - 12:11 #5
Tag power fra skærm et stykke tid, se om ikke det hjælper. Jeg ville prøve skærmen på en anden PC.
Avatar billede peet49 Nybegynder
08. oktober 2005 - 14:04 #6
Hjælper det ikke, er skærmen defekt.