Avatar billede stinepigen Nybegynder
07. oktober 2005 - 11:39 Der er 2 kommentarer

Virksomhedskontakt til Bachelorprojekt

Hej Eksperter

Vi er tre studerende på Datalogisk Institut, Københavns Universitet, der er igang med at skrive bachelorprojekt.

Projektet omhandler systemudviklingsmodeller i teori og praksis, og vi søger en kontaktperson i en virksomhed, der beskæftiger sig med kvalitetssikring af både proces og produkt.

For at vi kan besvare vores problemformulering, skal virksomheden have en nedskrevet projektmodel og kvalitetssikringmodel. Vi ønsker adgang til disse nedskrevne procedurer og modeller. (Alt bliver behandlet fortroligt)

Kontaktpersonen skal kunne ofre max 2 timers interview i efteråret.

Geografisk set, vil det være ideelt i hovedstadsområdet, men resten af Sjælland er også helt fint.

Vi vil give 200 point til den der kan skabe kontakt til en passende virksomhed, der er indforstået med ovenstående ønsker.

Med venlig hilsen
Stinepigen
Avatar billede agermose Nybegynder
07. oktober 2005 - 11:49 #1
jeg har sendt linket her til en kontakt, så han kan vurderer, om det er noget de vil indlade sig på, men I mangler at skrive kontakt information :-)
Avatar billede stinepigen Nybegynder
07. oktober 2005 - 11:56 #2
Meget god pointe :)

I kan kontakte os på di050145@diku.dk eller di050136@diku.dk