Avatar billede homeside Nybegynder
07. oktober 2005 - 01:30 Der er 3 kommentarer

Mozilla kan ikke vise alle SWF-filer - Flash

Jeg kan ikke se alle Flash-filer i min Mozilla Firefox Browser....som er sat til som hoved-browser
Har inst. flash,java til Mozilla Firefox browseren....
... browseren skriver unkown plug-in must be installed....

Men der er ikke problemer med Explore. Den kan vise det hele....

Hvad kan problemet være ???
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
07. oktober 2005 - 08:11 #1
Det har jeg aldrig oplevet. Har du et link til en side hvor det ikke virker?
Avatar billede homeside Nybegynder
07. oktober 2005 - 11:34 #2
>>schwarz84<< Ja det er

www.dj.dkz.dk
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
21. oktober 2005 - 18:01 #3
Jeg havde helt overset at du havde svaret. Der bliver ikke rigtig sendt de mails ud, man beder om desværre.

Jeg kan desværre ikke komme til at se/overskue sidens kode, da den er ekstremt rodet bygget op (flettet af en masse frames). Fejlen skyldes sandsynligvis at Firefox læser ét tag (embed), mens Internet Explorer læser et andet (Object). Man skal angive sti i begge tags og hvis man har givet forskellige stier i disse to tags, vil Firefox og IE reagere forskelligt. Hvis man eksempelvis har sat en ny animation ind og kun rettet sti/filnavn i Object-tagget, vil Firefox altså ikke kunne finde animationen.
Om det er det, der er sket her, kan jeg desværre ikke komme til at se, men det er nok et godt bud.