Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
05. oktober 2005 - 13:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kørsel af ASP filer

Hej alle,

jeg har en IIS 6 som tilsyneladende ikke kan processere ASP filer...jeg får bare en "Document contains no data" når jeg prøver at tilgå siden :/ ASP er tilsyneladende enabled, og jeg kan da også se ISAPI-modulet i IIS manageren... er der nogen derude der har nogen gode idéer? :)

Mvh

Jesper
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
05. oktober 2005 - 13:49 #1
...og i IE får jeg "The page cannot be displayed"...hmm. SSL er enabled, or jeg får også dialogboksen op hvor jeg skal acceptere certifikatet.

I loggen står der:

2005-10-05 11:46:15 W3SVC1 10.0.0.29 GET /a.asp - 80 - 10.0.0.48 Mozilla/5.0+(Windows;+U;+Windows+NT+5.1;+en-US;+rv:1.7.12)+Gecko/20050915+Firefox/1.0.7 200 0 0

Hvilket jo tyder på at den ihvertfald godt kan finde siden.
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
05. oktober 2005 - 15:42 #2
Ej, nogen må da vide lidt om ASP og IIS ;)
Avatar billede trekkies Juniormester
12. oktober 2005 - 12:59 #3
Undskyld ventetiden.

Jeg kender ikke IIS 6, men har nogle forslag.

Prøv følgende:
Åben "IE" og skrive "localhost" - uden "", se hvad den skriver.

Hvordan åbner du dine asp filer?
Avatar billede trekkies Juniormester
16. oktober 2005 - 12:49 #4
Hvordan går det?
Avatar billede janbb Juniormester
24. oktober 2005 - 02:20 #5
Denne computer - højreklik og vælg computeradm..Find standardwebsted - højreklik og kik i mappen kaldet hjemmemapen - se om scripts og exekverbare filer er slået til.
Er de det ?.
Avatar billede trekkies Juniormester
13. november 2005 - 00:19 #6
j_jorgensen:
Hvordan går det, har du stadig problemer?
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
14. november 2005 - 09:58 #7
Hejsa...og også her vil jeg undskylde ventetiden.

Problemet var at ASP.NET service extension var blevet slået fra af enelleranden ukendt årsag..så snart jeg slog det til, virkede det fint...så problemet blev løst :)