Avatar billede candymaniac Nybegynder
05. oktober 2005 - 11:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

winks problemer

Jeg har sådan på fornemmeren at grunden til at min puter crashede sidste gang var nogle winks jeg havde lagt ind. Nu sidder jeg lige og kigger på de der winks, og set at nogle af dem jeg har liggende er dat filer og andre er mco filer. Det undrer mig. Er der nogen der kan give en fornuftig forklaring på det? er den ene type fyldt med skidt og den anden ikke? eller hvad?
Avatar billede kalp Novice
05. oktober 2005 - 11:53 #1
mco er win filen
Avatar billede kalp Novice
05. oktober 2005 - 11:54 #2
typisk er dat filer ikke fyldt med snavs.. men hvis det skal være en af de to.. så må det være dat filen;)
Avatar billede kalp Novice
05. oktober 2005 - 11:56 #3
prøv at åbne dat filen med notepad .. se om den overhovedet nævner msn.. hvis ikke så kan man undrer sig over hvorfor man har den
Avatar billede screem_brille Novice
05. oktober 2005 - 11:57 #4
Nej dat filerne er 100% legale i dette tilfælde, du smadrer din messenger profil (mht winks, smileys osv) hvis du sletter dem (su kan kopierre dine dat filer over i et andet bibliotek og omdøbe dem til gif, alle pånær en eller 2 filer vil være billeder resten er en fil som holder styr på de forskellige filer, og hedder også dat til efternavn)
Avatar billede screem_brille Novice
05. oktober 2005 - 11:58 #5
og det skulle hsve været et svar (mco filer er filer fra f.eks blue mountain og lignende der laver winks til msn.)
Avatar billede candymaniac Nybegynder
05. oktober 2005 - 12:35 #6
takker for forklaringen..vover forsøget at installere mco filerne..overvejer om det måske er det lille program jeg har til at installere winks med der laver bøvl..det er en speget affære med de winks synes jeg..
Avatar billede screem_brille Novice
05. oktober 2005 - 12:39 #7
det tror jeg det er , har selv nogle MCO filer, og bare det jeg logger på msn tager ca 140MB ram (ja der står 140 MB ram) så de winks skal jeg have slettet igen, da jeg er ret sikker på det er dem der laver ballade)
Avatar billede candymaniac Nybegynder
05. oktober 2005 - 13:29 #8
ja..de er alt for resurcekrævende..en skam... de er ellers morsomme..