Avatar billede puppetmaster Nybegynder
05. oktober 2005 - 08:13 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

webhotel med shop

Anbefalinger til hvor jeg kan oprette webhotel med shop på til ikke-så-forfærdelig-mange-klejner (skal have FrontPage adgang)
Avatar billede lund_dk Praktikant
05. oktober 2005 - 08:16 #1
Er selv ved at udvilke nyt shopping system, kontakt mig på kevin@lund.dk for at høre nærmere.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
05. oktober 2005 - 08:37 #2
Så prøv at køre et check på dine systemfiler. KØR - skriv sfc /scannow. Husk mellemrummet mellem c og /
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
05. oktober 2005 - 08:38 #3
Beklager. Forkert tråd. Ha` en god dag:)
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
21. oktober 2005 - 08:16 #4
Lund, tak men ellers tak, det er ikke til mig selv, ellers havde jeg taget mod tilbuddet
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
05. december 2005 - 13:41 #5
Har fravalgt webshop, laver det så brugerne kan bestille pr. mail/tlf.
Avatar billede lund_dk Praktikant
05. december 2005 - 13:48 #6
Ved at vælge at man bestiller pr mail eller telefon, skal du passe på, det kan du godt miste kunder på. Kunder vil have det nemt og enkelt. At en kunde skal skrive en mail eller ringe for at bestille, er mere krævende og besværligt, end at smide en ordre online. Nogle kunder vil i stedet hoppe videre til en konkurrent og bestille der.
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
05. december 2005 - 13:50 #7
Ja, det vil jeg give dig evigt ret i, men produkterne er niche-produkter og der er tale om en kundekreds og et udvalg som er så begrænset at jeg ikke kan anbefale en løsning med shop og dan/visa-kort
Avatar billede leif Seniormester
05. december 2005 - 13:55 #8
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
05. december 2005 - 13:56 #9
Ja, den ligger vist også når man opretter webhotel på surftown.
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
05. december 2005 - 13:56 #10
Men så mangler der det med dankort betaling...
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
05. december 2005 - 13:58 #11
Betalingsmodul på www.scannet.dk koster 100,-/md. (mente det kostede over 300,-/md.!)
Avatar billede lund_dk Praktikant
05. december 2005 - 14:04 #12
Er ikke helt korrekt, deres priser er:

Udgifter til ScanNet:
Oprettelse af betalingsmodul
Abonnement betalingsmodul pr. md Kr.
Kr.  950,-
200,-

Udgifter til PBS:
Oprettelse (VISA/Dankort)
Oprettelse (Udenlanske kort)

Årsabonnement (VISA/Dankort)
Årsabonnement (Udenlanske kort)
- eller både VISA/Dankort og
  udenlanske kort Kr.
Kr.

Kr.  250,-
250,-

1.000,-

1.500,-
Avatar billede lund_dk Praktikant
05. december 2005 - 14:04 #13
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
05. december 2005 - 14:06 #14
Ok, så selv med et eget udviklet modul (eller oscommerce) så vil det løbe op i 250,- + 1.000,- pr. år.
(lidt over 100,-/md.)
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
05. december 2005 - 14:07 #15
Nå nej, oscommerce er vel kun selve shoppen og ikke et betalingsmodul, vel?
Avatar billede leif Seniormester
05. december 2005 - 14:54 #16
Der findes så vidt jeg ved Add-On til Dankortmodul
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
05. december 2005 - 15:16 #17
Hmmm...ved du også hvor? (ligger det i osCommerce?)
Avatar billede leif Seniormester
05. december 2005 - 15:19 #18
Som jeg husker det ligger det der noget i http://www.oscommerce.com/community/contributions