Avatar billede anni Nybegynder
17. april 2001 - 21:07 Der er 17 kommentarer

Hvor finder jeg musik, hvor man bl.a. kan høre Eminem???

Jeg vil finde musik på nettet, men kan ikke finde det!!! Den eneste side jeg kender er nedbrudt eller rettere er på rusik, og det er ikke lige min stærke side, så please hjælp mig, hvis du kender nogen gode musik sider, hvor det er lidt at høre musiken!!!
Avatar billede astalavista Nybegynder
17. april 2001 - 21:09 #1
hmmmm det er vist ikke hel lovligt ....
men noget der rimer på hapster, kunne man vel forslå...
og nej det er ikke pølsemanden ned på hjørnet :-)
Avatar billede egede Nybegynder
17. april 2001 - 21:14 #2
astalavista(.com) passer vist meget godt til dig hva´ :)
Avatar billede egede Nybegynder
17. april 2001 - 21:15 #3
forresten er eminen et af de søgeord du ikke kan bruge på \"hapsdog\" længere.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
17. april 2001 - 21:16 #4
www.woohoo.dk har en rimelig god mp3 side, se påhitlister, men jeg tvivler på deres lovlighed, men flere fra experten siger at det er OK
Avatar billede astalavista Nybegynder
17. april 2001 - 21:17 #5
egede co.uk er bedre
hmm hvad snakker jeg entlig om?? jeg ved det ihvertfald ikke.
Avatar billede astalavista Nybegynder
17. april 2001 - 21:19 #6
prøv \"stan\"
Avatar billede egede Nybegynder
17. april 2001 - 21:19 #7
en \"serveren findes ikke\" side er da bedre end en warez-søgemaskine :)
Avatar billede crunch Nybegynder
17. april 2001 - 21:19 #8
du kan bare skrive lignende navne i napster så kører det . f.eks.
eminnem
(men det er jo ulovligt - tænk på de fattige musikere)
Avatar billede egede Nybegynder
17. april 2001 - 21:22 #9
ja eminen, manden der står forest i kampen mod rascismen!!!
Det eneste gode var da han sang Stan sammen med Elton John
Avatar billede egede Nybegynder
17. april 2001 - 21:23 #10
hvis du vil søge efter han sange så skriv titlen på dem.
Avatar billede dingkee Nybegynder
17. april 2001 - 21:54 #11
Hvis det ikke er kendt musik(ere) så prøv denne:
http://www.vitaminic.dk/
Avatar billede 7th Praktikant
24. april 2001 - 08:56 #12
Prøv yahoo.com musicguide eller mtv.com. De har mange trackz lige til dls og så er det HELT lovligt !!!
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. maj 2001 - 14:43 #14
Prøv at downloade limewire fra http://www.limewire.com. dette program er et slags napster, der kan dele meget andet en musik (men også musik), jeg bruger den selv til dokumentation. Du kunne også kukke på www.mp3sound.com, men denne musik kan ikke være lovlig.

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede sofficer Nybegynder
02. juni 2001 - 17:05 #15
du kan hoppe herind og kigge http://www.tyksak.f2s.com/html/_mb3/
Avatar billede christoballito Nybegynder
20. juli 2001 - 16:48 #16
http://www.search4savers.com/mp3/eminem.shtml

er en side hvor du kan finde alt mp3 med eminem. jeg tar ikke ansvaret for dette svar da mp3 downloading er ulovligt. :-)
Avatar billede djmoose Nybegynder
22. juli 2001 - 23:43 #17
Prøv wmahitlist.dk