Avatar billede frederik_kromann Nybegynder
04. oktober 2005 - 21:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Høj upload

Hejsa

Jeg sidder i et firma der overvejer at hoste lidt for vores kunder. I den forbindelse vil vi have omkring 20 kunder der kører Windows Terminal samtidig. Er det muligt at finde en internetudbyder der tilbyder mere end 512 kb uden det koster flere tusind pr. måned?
Avatar billede boxer Nybegynder
04. oktober 2005 - 21:21 #1
Måske dette:
http://www.dbnet.dk/

Eller fiber via dit elselskab.
Mulighederne er afhængige af hvor firmaet ligger.
Avatar billede frederik_kromann Nybegynder
05. oktober 2005 - 20:30 #2
Tja det ser jo lovende ud. Det er vist et spørgsmål om tid før der kommer mere gang i det der bredbånd. Firmaet er bosidende Ringager i 2605 Brøndy. Så det ser ud som om det er ved at komme.
Avatar billede boxer Nybegynder
05. oktober 2005 - 20:39 #3
Smider et svar hvis du kunne bruge det :o)

Jeg har desværre ikke selv muligheden for at få det.
Har du tjekket muligheden for at få det gennem elselskabet?
Avatar billede frederik_kromann Nybegynder
05. oktober 2005 - 21:50 #4
Nej men det gør jeg lige. I mellemtiden ser jeg lidt nærmere på dansk bredbånd.