Avatar billede muli Nybegynder
03. oktober 2005 - 18:55 Der er 4 kommentarer

Rollover knap giver girver security meddelse

Hej EKSPERTER!

Når jeg lægger mine rollover knapper, ud på min hjemmeside kommer følgende meddelse:

To help protect your security, Internet Explorer has restricted this file from showing active content that could access your computer. Clik here for options...

Siden ligger ikke på nettet endnu, men jeg kan jo se den i min browser. Beskeden forsvinder vel ikke, når siden først er på nettet vel?

Hvad gør jeg?
Avatar billede goose Nybegynder
03. oktober 2005 - 19:18 #1
Jo, den forsvinder når den kommer online.

/Goose
Avatar billede muli Nybegynder
03. oktober 2005 - 19:25 #2
Er du HELT sikker på det? Hvordan kan det være?
Avatar billede olebole Juniormester
03. oktober 2005 - 20:40 #3
<ole>

En 'ny' default indstilling i SP2:
  Funktioner->Internetindstillinger->Avanceret->Skikkerhed->Tillad aktivt indhold at køre i filer på Denne computer  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede horsmark Nybegynder
03. oktober 2005 - 20:56 #4
jf dit tidligere spørgsmål hvor jeg skrev det samme som olebole ;-D så den er altså god nok :-) (specielt når olebole også siger det)