Avatar billede canedo Nybegynder
03. oktober 2005 - 09:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Håndskrift med msn 7.5?

Jeg har det håndskrift-ikon nede ved siden af indtastningfeltet i msn messenger, men når jeg trykker på det for at skrive med musen, så får jeg en besked om, at funktionen ikke er mulig, og at det muligvis kan skyldes at jeg mangler at opdatere msn messenger. Men jeg har lige hentet og installeret den nye version 7.5 fra msn.dk.

Hvorfor kan jeg ikke skrive med håndskrift? Jeg kører i øvrigt med WinXP Home Edition.
Avatar billede gratis Nybegynder
03. oktober 2005 - 09:32 #1
Avatar billede canedo Nybegynder
03. oktober 2005 - 09:40 #2
tak! Nu fungerer det :D læg et svar
Avatar billede gratis Nybegynder
03. oktober 2005 - 09:45 #3
godt du ku bruge det :) jeg samler ikke på point, så snup dem selv ;)
Avatar billede canedo Nybegynder
03. oktober 2005 - 09:46 #4
tusind tak, snupper selv så...
Avatar billede gratis Nybegynder
03. oktober 2005 - 09:48 #5
du er velkommen ;)