Avatar billede tss1000dk Nybegynder
02. oktober 2005 - 20:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan slettes "Recent" listen på en HP 4700?

Hej,

Når jeg har haft et program åbnet i min HP Ipaq hx4700 kommer det automatisk ind på "Recent" listen under "Start".
Nu er spørgsmålet så, hvordan slettes "Recent" listen på en HP 4700?
Avatar billede annikadk Nybegynder
02. oktober 2005 - 21:05 #1
Prøv at kig under \Windows eller \Windows\Start Menu
Mener det er Tweaks2k2 jeg har installeret som gør at jeg ikke har listen på min startmenu.
Avatar billede tss1000dk Nybegynder
03. oktober 2005 - 09:41 #2
Ja, den ser ud til at kunne gøre det, men lidt dyr i forhold til hvad man får. Findes der ikke noget som er indbygget i pda'en ?
Avatar billede annikadk Nybegynder
03. oktober 2005 - 09:45 #3
Kan kan gøre det manuelt - og måske er der en guide derude i hvad man skal rette i, i reg.

Ved ikke om den er i http://www.tweaks2k2.com/portal/filemgmt/singlefile.php?lid=6 da jeg selv er på den "store" pakke.
Avatar billede tss1000dk Nybegynder
03. oktober 2005 - 10:08 #4
ok, der ud til at man også kan slette listen i "Lite" programmet. Takker mange gange, sender du lige et svar?
Avatar billede annikadk Nybegynder
03. oktober 2005 - 12:45 #5
Jamen det er jeg glad for at høre.
Ja, kan desværre ikke teste og have alle programmer jo.
Og helt enig i at det er trælst med sådan en liste.

Du er obs på at du i windows\start menu også selv kan sætte op hvilke programmer der er deri? lave mapper osv under programmer fx :)
Avatar billede tss1000dk Nybegynder
03. oktober 2005 - 12:55 #6
nej, ikke helt. Jeg er helt ny indenfor PDA området. Hvis du har tid og lyst må du da gerne lige sende en kommentar med en vejledning på hvordan man laver om på start menuen.
Avatar billede annikadk Nybegynder
03. oktober 2005 - 14:04 #7
Ganske Simpelt :)

Brug en "stifinder" som du kan med (Jeg bruger TotalCmd da jeg også bruger denne på min PC). Lav dog lige en kopi (fx. til din PC eller bare et andet sted på PDAen af nedenstående mappe inden)

Ind i \Windows\Start Menu
Kopier/slet de genveje du vil have eller af med.
Der er også en mappe "programs" - hvis du vil have mere orden i den, så vælg at opret mapper fx til "spil" "navigation" eller hvad der passer til dine programmer.
flyt nu genvejene ind i mapperne.
Mangler nogle genveje eller vil du af med nogle, så tilføj eller slet. Lidt som på PCen.
Så det er slet ikke så svært (hvis man først ved hvordan) :)

Tak for pointene - og rigtig god fornøjelse med "dyret".