Avatar billede solbjerg Nybegynder
02. oktober 2005 - 14:29 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Er der ikke noget auto login længere?

Jeg har været væk i 100 år - i hvert fald 3-4 år - og har måttet betale abonnement for at være med igen.

Jeg kan simpelt hen ikke finde det sted i indstillinger, hvor jeg slår auto-login til.
Avatar billede mugs Novice
02. oktober 2005 - 14:31 #1
Det ligger på den side hvor du logger på.
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2005 - 14:32 #2
velkommen tilbage - hvorfor skulle du betale??

Nå men jo, hvis du bruger login knappen i menuen i toppen skulel der meget gerne være 2 radio buttons, og den ene af dem er så at du kan få eksperten til at huske dit login..
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2005 - 14:32 #3
hehe og imponerende nok ka jeg faktisk godt huske dig :)
Avatar billede solbjerg Nybegynder
02. oktober 2005 - 15:01 #4
Jeg ser kun to radio buttons neden under brugernavn og adgangskode: 1 knap med login og 1 med opret??
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2005 - 15:02 #5
log ud og gå ind på
http://exp.dk/logind.phtml
Avatar billede solbjerg Nybegynder
02. oktober 2005 - 15:06 #6
Nååårh. Hvis jeg klikker på 'Konto' før jeg logger ind, kommer de to radio buttons frem, og spm. om jeg skal huskes.

Godt gået, phunkypopcorn - hvis du altså KAN huske mig og ikke bare lige har kigget mine spørgsmål fra begyndelsen af det 21. århundrede igennem :-D

Hvem vil have de 15 point?
Avatar billede solbjerg Nybegynder
02. oktober 2005 - 15:07 #7
>>phunkypopcorn Det bør vist blive dig. smid lige svar...
Avatar billede mugs Novice
02. oktober 2005 - 15:07 #8
Hvis du f.eks har nogle sikkerhedsprogrammer kørende som IE Privacy Keeper, skal du kontrollere, at programmet ikke sletter cookies fra eksperten. Du bør have flg.:

solbjerg@eksperten

solbjerg@exp

den første logger dig på eksperten's hjemmeside, og den sidste logger dig på, når du åbner en mail fra eksperten.
Avatar billede solbjerg Nybegynder
02. oktober 2005 - 15:19 #9
Jamen, jeg bruger sæføli cookies. De sparer mig for en massse arbejde, og kontoen er aktiveret, men via phunkypopcorns link nåede jeg frem til startsiden.
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2005 - 15:33 #10
heeh kan godt huske dig, ka huske at du havde en vis underholdningsværdig (på den gode måde) ka bare ikk huske hvad det var der var så sjovt...

men værsgo, et styk svar så da :D
Avatar billede solbjerg Nybegynder
02. oktober 2005 - 15:38 #11
Folk troede ikke, at jeg var bedstemor på - i dag 62 år - som hedder Kirsten.
Avatar billede mugs Novice
02. oktober 2005 - 15:40 #12
Det kan jeg huske ;o)
Avatar billede mugs Novice
02. oktober 2005 - 15:41 #13
Er du PRO, kan du vist godt skifte brugernavn og samtidig beholde dine point.