Avatar billede muli Nybegynder
01. oktober 2005 - 20:04 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Baggrunds musik på hjemmeside girver security meddelse

Hej EKSPERTER!

Når min baggrunds musik på min hjemmeside starter (når siden vises), kommer følgende besked:

To help protect your security, Internet Explorer has restricted this file from showing active content that could access your computer. Clik here for options...

Er det muligt at undgå dette? Jeg skrevet følgende i min html kode:

<embed src="sang.mp3" autostart="true" loop="true"
width="2" height="0"> </embed>

- muli
Avatar billede kalp Novice
01. oktober 2005 - 20:10 #1
kan man foreslå dig en helt anden fremgangsmåde?
det er jo ikke alle der nødvendigvis har lyst til, at høre på baggrundsmusik:)
så en windows media player på din hjemmeside fx? selvfølgelig i mini udgave.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. oktober 2005 - 20:12 #2
Eller brug en Midi fil - så kan brugren s´lukke for musikken hvis de ikke vil høre det + siden loades hurtigere da midi filer fylder mindre end mp3 :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. oktober 2005 - 20:12 #3
s´lukke´= slukke
Avatar billede muli Nybegynder
01. oktober 2005 - 20:18 #4
Jeg vil helst bruge en mp3 fil, da det er den bedste lyd. Det er noget musik jeg selv har lavet.
Avatar billede muli Nybegynder
01. oktober 2005 - 20:20 #5
Jeg vil ikke ha´ at man kan se en windows mediaplayer på min side, da den ikke passer til mit design. Hvad gør jeg så???
Avatar billede muli Nybegynder
01. oktober 2005 - 20:22 #6
www.jessicasimpson.com starter sangen uden at der kommer beskeden:

To help protect your security, Internet Explorer has restricted this file from showing active content that could access your computer. Clik here for options...

Hvordan er det lavet?
Avatar billede kalp Novice
01. oktober 2005 - 20:25 #7
I flash
Avatar billede kalp Novice
01. oktober 2005 - 20:27 #8
prøv denne kode istedet..

<bgsound src="dinmp3Fil.mp3" loop="-1">
Avatar billede muli Nybegynder
01. oktober 2005 - 20:29 #9
Til kalp - SUPER NU VIRKER DET. 1000 tak for hjælpen!!!
Avatar billede muli Nybegynder
01. oktober 2005 - 20:30 #10
Hvis du skal ha´ point, skal du skrive "som svar" :)
Avatar billede kalp Novice
01. oktober 2005 - 20:31 #11
Du får et svar nu:) og selv tak:))