Avatar billede jobestar Nybegynder
01. oktober 2005 - 16:32 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Win blokere MP3 over MSN

Hej eksperter..!

Når min ven prøver at sende sine selvkomponeret musiknumre som MP3 filer over msn messenger 7.0 blokerer windows sikkerhedscenter for at åbne filen.

Det lader til at filen er blevet overført men jeg kan ikke se den i mappen "modtagne" filer og den kommer ikke frem når jeg søger comp. igennem.

Nogen der ved hvordan jeg slår den funktion i windows sikkerhedscenter fra.

Jeg har service pack 2.

evt. noget hvor man vælge enkle programmer der har tilladelse osv.

Hygge!
Avatar billede kalp Novice
01. oktober 2005 - 16:36 #1
sig han skal omdøbe den til en txt fil så kan han sende den
Avatar billede kalp Novice
01. oktober 2005 - 16:37 #2
Der findes en patch til msn så den ikke brokker sig over det....

Den kan du finde her
http://www.mess.be/
Avatar billede jobestar Nybegynder
01. oktober 2005 - 16:41 #3
okay cool nok.. tak for hjælpen..! endnu en gang :-)
Avatar billede kalp Novice
01. oktober 2005 - 16:42 #4
selv tak:))
Avatar billede lexlother Nybegynder
02. oktober 2005 - 20:38 #5
Avatar billede kalp Novice
02. oktober 2005 - 21:13 #6
lexlother ?
Avatar billede lexlother Nybegynder
03. oktober 2005 - 20:23 #7
Jeg oprettede et lignende spørgsmål, som blev spærret af eksperten !