Avatar billede utopiav Nybegynder
01. oktober 2005 - 13:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

problemer med en frame

Jeg er ved at opdatere min gamle hjemmeside og i den forbindelse skal jeg bruge et allerede oprettet framesæt MED indhold. Umiddelbart ligner det at jeg har glemt at gemme en frame. Men jeg kan ikke hitte ud af det længere. Desuden er denne frame irriterende og jeg ved ikke om den overhovedet behøver at være der :o)

Her er et link til siden: http://hjem.get2net.dk/vanderindbilt/showroom/pics.html

Hilsen Pia.
Avatar billede leif Seniormester
01. oktober 2005 - 13:43 #1
1. Hvad program bruger du ?
2. Om framen skal være der, kan kun du fortælle
Avatar billede utopiav Nybegynder
01. oktober 2005 - 13:48 #2
Jeg bruger dreamweaver. Og faktisk har jeg lige prøvet at hente hele molevitten ind fra en gammel cd, hvor alt ser perfekt ud. Men ligeså snart jeg åbner det i dreamweaver går det galt. Skal jeg mon bare droppe dreamweaver til netop den frame-del der?

Om framen skal være der!? Hmmm...ikke umiddelbart :o)
Avatar billede utopiav Nybegynder
01. oktober 2005 - 13:52 #3
Nu har jeg smidt hele molevitten ind uden det har været gennem dreamweaver. Og det funker. Hvad problemet var, ved jeg ikke lige.
Avatar billede utopiav Nybegynder
02. oktober 2005 - 08:26 #4
hvordan er det nu lige man lukker et spørgsmål?
Avatar billede olebole Juniormester
04. oktober 2005 - 16:58 #5
<ole>

Alt for sjældent begynder folk lukningen af et spørgsmål med at takke de personer, der lagde andet til side og brugte deres fritid på at hjælpe én med problemet. Det må endelig ikke få nogen til at tro, det er en hensigtsmæssig fremgangsmåde.

Når du har sagt behørigt tak for hjælpen, vælger du det navn i venstre side, du synes skal have points og accepterer spørgsmålet. Synes du ikke, nogen har gjort sig fortjent til points, accepterer du dit eget svar

/mvh
</bole>