Avatar billede alouetten Nybegynder
30. september 2005 - 18:52 Der er 4 kommentarer

Canon 350 el 20D?

Jeg er på jagt efter et godt digitalt spejlrefleks kamera. Jeg har kigget på Canon 350D + 20D. Er der nogen der kan forklare mig den store forskel på de 2?
Er Canon det bedste valgt eller burde jeg kigge efter noget andet?
Jeg vil gerne have et objektiv der er noget i stil med 18-200 el 28-200 - nogle gode forslag?

Jeg tager billder af sport + portrætter. Alt vejledning er meget velkommen :-)
Avatar billede weje17 Nybegynder
04. oktober 2005 - 11:13 #1
Her er et lille link:
http://www.canon.dk/for_home/compare_products/loadcomparator.asp?prod=9442A020;0210B012;&lang=DK&country=DK&dir=/for_home/product_finder/cameras/digital_slr/

Evt har Nikon også et par fede modeller.. og hvis du sammenligner Nikons modeller og canons eos 350D så er objektivet bedre på Nikons som standard!

Og her er der en test af 2 ovenstående kameraer!
http://www.akam.dk/artikkel/17959
Håber det kunne hjælpe..

Hilsen Mikkel Weje
Avatar billede netpxg Nybegynder
04. oktober 2005 - 11:19 #2
Nogle kameraer tænker længe før de tager billedet, ved ikke om det gælder disse to kameraer, men hvis du skal tage sportsfotos, er det nok en ting du skal checke inden købet.
Avatar billede weje17 Nybegynder
04. oktober 2005 - 11:54 #3
Netpxq: Det gør spejlrefleks ikk...
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2005 - 18:32 #4
brug dpreview.com til og sammenligne dem med

iøvrig er der himmelvid forskel på de 2 kameraer et par pkt

20d titanium kabinet
iso 3200
penta prisme
flere billeder efter hinanden
blot et par pkt