Avatar billede ranukel Nybegynder
30. september 2005 - 18:11 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Tilføje ukendt email adresse til kontaktliste

Jeg har fået en popup hvor der står at en for mig ukendt email adresse xxx@xxx.dk har tilføjet mig til vedkommendes kontaktliste og der spørges om jeg ønsker at tillade at denne person kan se når jeg er online og kan kontakte mig.

Hvordan forholder jeg mig til en sådan meddelse
Avatar billede kalp Novice
30. september 2005 - 18:12 #1
Det er op til dig selv.. hvis du siger nej så kan han ikke se dig
Avatar billede kalp Novice
30. september 2005 - 18:13 #2
Du kan også sige godkend.. så er personen på din kontaktliste og du på hans.. du kan jo altid blockere.
Avatar billede kalp Novice
30. september 2005 - 18:13 #3
(Jeg får tit sådan nogle)
Avatar billede ranukel Nybegynder
30. september 2005 - 18:15 #4
Mailer I til sådanne ukendte personer for lige at checke hvem de er?
Avatar billede kalp Novice
30. september 2005 - 18:16 #5
Næh... spørger Dem over msn... snakker de ikke dansk blokere jeg dem og sletter:)
snakker de dansk må de kende mig:)
Avatar billede kalp Novice
30. september 2005 - 18:17 #6
Du skal være glad for du ikke bruger ICQ... så behøver du ikke engang godkende folk før de spammer dig med reklamer.
Avatar billede ranukel Nybegynder
30. september 2005 - 18:19 #7
Jeg prøver at godkende vedkommende

Jeg har iøvrigt ikke brugt msn før
Avatar billede kalp Novice
30. september 2005 - 18:20 #8
Helt fint:) Viser det sig, at være en du ikke er interesseret i at snakke med så Blocker for personen og slet kontakten..

Når du blockere personen kan han/hun ikke se at du er online
Avatar billede ranukel Nybegynder
30. september 2005 - 18:23 #9
Bruger I msn til småsnak eller en form for hurtige meddelser
Avatar billede ksoren Nybegynder
30. september 2005 - 18:36 #10
husk nu ikke at trykke på noget mistænkeligt, at personen måtte sende til dig :) en del vira bliver spredt via msn
Avatar billede kalp Novice
30. september 2005 - 18:40 #11
ranukel >> begge dele:) og en ret smart måde (og billig) at få fat i ens venner på hvis man lige skal bruge dem.