Avatar billede stefanbunk Nybegynder
29. september 2005 - 00:28 Der er 5 kommentarer

Mp4 format

Hejsa folkens.. Et mindre problem, jeg har optaget en lille video på computeren som er i avi fil, men den vil jeg gerne have lagt over på min sony ericsson k700i, men i følge min teori kan man kun se vidoer af format mp4 på sin mobil, fordi de gange jeg bare lagde den over på telefonen i format avi kunne den ikke afspille ! hvad gør jeg ? burde jo kunne få den lavet om fra avi til mp4 ? tror da det vile virke sådan !
Noget i kender til ?

Stefan Bunk
Avatar billede thov Forsker
29. september 2005 - 03:01 #1
Avatar billede stefanbunk Nybegynder
29. september 2005 - 08:08 #2
Hmm ja.. programmet virker som det skal, og mp4 filen er lagt over på mobilen, også i den rigtige mappe denne gang, men så når jeg skal afspille den, bliver der først lige et sort billede også forsvinder den igen, den kan squ stadig ikke !
Avatar billede cerb Nybegynder
29. september 2005 - 10:24 #3
Avatar billede thov Forsker
29. september 2005 - 14:41 #4
Ok, men så må dette program kunne bruges http://www.mymusictools.com/video_tools_31/imtoo_psp_video_converter_25237.htm?Referrer=GooglePSP
Det virker ihvertfald sammen med min SE Z800i telefon.
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2005 - 11:09 #5
Din K700i understøtter også 3gp/3gp2 og gif. Det burde den i hvert fald gøre.. Min W800 og min kammerats K750 understøtter nogle flere, hvis jeg husker rigtigt.

De fleste af sådanne converters koster penge, men hvis du leder længe nok skal du nok få bid.. tjek på www.download.com - www.softpedia.com - www.google.dk ... Skriv f.eks.: mpeg mp4

Xilisoft, ImToo osv kan kun convertere en hvis tid eller en hvis mængde megabyte. Derfor er det bedst at kigge på dem uden limitationer eller bedre; freeware.