Avatar billede xodeus Novice
26. september 2005 - 19:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

E-shop, nem, gratis evt med Nordea Solo

Hej experter.
jeg leder efter en e-shop jeg kan installere på min PHP server, med mysql. Den skal være meget nem at opsætte og helst have dansk sprog til samt mulighed for evt at kunne tilsluttes Nordea Solo torv eller en anden løsning for dankort. Den skal kunne opsættes til danske momssatster og danske post danmark fragtpriser. Jeg har selv kigger på osCommerce men synes det er ALT for svært at gå igang med. Det kunne være at der nogle der havde en guide til hvordan man kunne for"danske" det, for ellers kunne jeg nok godt arbejde videre med den. Ellers alle ideer er velkomne. Den der virker bedst vil få point.
Avatar billede jarner Nybegynder
26. september 2005 - 19:28 #1
Det er nok ikke den optimale, men dandomain.dk udbyder en webshop hosted hos dem med tilslutning til Nordea Solo. Den bare lidt dyr, men du kan lige kigge på det... :)
Avatar billede xodeus Novice
27. september 2005 - 18:47 #2
hej jarner.
Som jeg skriver i topic skal det helst være gratis. :D
Avatar billede xodeus Novice
27. september 2005 - 18:48 #3
Men tak for det, jeg havde kigget på det før nemlig.
Avatar billede zybe Nybegynder
29. september 2005 - 09:56 #4
bruger selv Mambo php shop. http://www.mambo-phpshop.net

ved dog ikke om det kan bruges med nordea solo torv
Avatar billede xodeus Novice
29. september 2005 - 19:59 #5
Hej zybe. Kan jeg ikke få et link til din shop, så jeg kan se hvordan det ser ud. Det kunne være spændende at se inden jeg installerer.
Avatar billede zybe Nybegynder
30. september 2005 - 10:42 #6
jo.. den hedder http://www.dream-carstyle.dk det skal siges den stadig er under udvikling...
Avatar billede xodeus Novice
14. december 2005 - 19:31 #7
zybe læg et svar. den er sq god nok. :D
Avatar billede zybe Nybegynder
14. december 2005 - 20:16 #8
her er et svar..
Avatar billede xodeus Novice
05. februar 2006 - 14:40 #9
zybe, hvilket tema bruger du forresten?