Avatar billede upsmann Nybegynder
25. september 2005 - 20:32 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan får man noget ud af ca. 300.000 besøge om måneden.

Hvordan kan man gøre brug af ca. 300.000 besøgende på et site om måneden.

Der er i dag ingen reklame indtægter eller banner annoncer på sitet. Hvis man skulle vælge sådan en vej hvad skal man så kikke på og hvordan kan man gøre det?

Alternativt, findes der andre måder at kunne gøre brug af sådan et antal besøgende?

Besøgende er for hele verden.

Tanken er at der gerne skulle kunne tjenes nogle penge på "reklamer" andre muligheder m.m.

Der er IKKE snak spam løsninger eller ligende, men en simpel hjemmeside(portal) der tilbyder nogle gratis ydelser.
Avatar billede jesper-moeller Nybegynder
25. september 2005 - 20:36 #1
Prøv at klikke på adtech banneret her under.....
de sælger reklameløsninger....og 300.000 lyder da som en side der vil være reklamekronr i
Avatar billede upsmann Nybegynder
25. september 2005 - 20:40 #2
Jo tak, vil jeg da lige prøve at kikke på. Og ja også vores tanke at vi burde kunne få lidt ind den vej.

Men tak for "link" :) kikker på det.
Avatar billede jesper-moeller Nybegynder
25. september 2005 - 20:41 #3
*G*.... er mere eksperten du skal takke for linket...*G*
Avatar billede upsmann Nybegynder
25. september 2005 - 20:47 #4
hehe, rigtigt nok - men jeg er jo så "blind" at jeg ingen gang ser det ;)
Avatar billede triple-x Nybegynder
25. september 2005 - 23:07 #5
hvad med google adsense, det har i mine tilfælde vist sig at være en yderst god løsning.

De dækker hele verdenen, de viser annoncer der passer til indholdet, du bestemmer selv hvordan de ser ud. Ikke nogen stor irriterende flash bannere over alt.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
26. september 2005 - 08:08 #6
tradedoubler kører også internationalt...
vind-poker-penge.dk (win-poker-money.com) er også en mulighed for indtjening + trækplaster for yderligere brugere
Avatar billede giang Nybegynder
26. september 2005 - 14:30 #7
Afhængig af hvad dit site handler om kan Google Adsense være en god løsning. Se om din side opfylder succeskriterierne på denne side: http://www.dansearch.dk/about2.html
Avatar billede locturian Nybegynder
28. september 2005 - 16:36 #8
Hejsa,

Det skulle vel ikke være en side der er til salg ?
Avatar billede roscoe27 Nybegynder
30. september 2005 - 23:52 #9
For mit vedkommende, og jeg har prøvet mange click stunts, er Google adsense det eneste, der er værd, at tale om. Afhængig af dit overall emne er 300.000 besøgende en okay potentiel indtjeningskilde med adsense.
Avatar billede upsmann Nybegynder
01. oktober 2005 - 02:03 #10
Locturain: Nej, desvære.. med mindre prisen er i orden ;) (ca. 1 mil) :P

Men altså, Er der nogle der kan komme med et bud på hvad man snakker om økonomisk med sådan en "reklame" indtægt, hvis det bliver gjort rigtigt?
Avatar billede trophymanager Nybegynder
01. oktober 2005 - 15:17 #11
skud i tågen - 40-50.000 om måneden. Det er hvis indtægten i forhold til besøgende er i samme forhold som på min side.

Vi bruger google adsense.
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
02. oktober 2005 - 15:17 #12
Lad endelig være med at bruge Tradedoubler osv. de er for ...hvad skal jeg sige..

Hvis besøgstallet kommer fra hele verden. så er den bedste måde nok at smide googles Adsense reklamer på. Af personlig udtagelse kan jeg sige at de kan give RIGTIGT godt!!!. her snakker vi om en del tusinde kr pr måned.