Avatar billede martinhrj Nybegynder
17. september 2005 - 13:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

adtech.de

Jeg oplevet tit, når jeg forsøger at åbne et spørgsmål på eksperten, at jeg skal vente op til flere sekunder, hvor min browser siger at den venter på "enellerandenserver".adtech.de. Og før den får ventet sig færdig, kan jeg ikke læse noget af spørgsmålet.

Jeg har absolut ikke noget imod at der er reklamer på eksperten.dk, men jeg syntes det er synd (og lidt irriterende) når man skal vente på reklamerne før man kan få lov at se det man egentlig kom for at se.

Så er det derfor ikke muligt, at omstrukturere et eller andet, for at det kun er bannerreklamen der venter på adtech? Det skal lige siges, at jeg godt kan se de blå søjler i siderne med oplysninger. Blot ikke selve spørgsmålet (og eventuelle svar).

Håber I tager idéen til jer :)

Mvh Martin
Avatar billede gratis Nybegynder
17. september 2005 - 14:37 #1
du ka smide addresserne på de pågældende reklamer i din host fil kig her http://www.mvps.org/winhelp2002/hosts.htm
Avatar billede busschou Praktikant
17. september 2005 - 17:01 #2
tja eksperten lever vel af sine reklamer, selvom man ikke skulle tro det da servicen herinde er lettere dårlig ;o)
Hvis du er pro så er der ingen reklamer skal du vide, dvs på nær top reklamen
Hvis du har mcafee eller norton eller et andet virus/spyware/addware program så kan du i øvrigt få det til at spærre for reklamer, så ser du spørgsmålet og ingen reklamer
Avatar billede martinhrj Nybegynder
17. september 2005 - 20:22 #3
Jeg tror i har misforstået mit indlæg. Det var slet ikke meningen at jeg ville af med reklamerne. Jeg ville bare gøre opmærksom på at de gør Eksperten unødig langsom i nogle tilfælde.

busschou: Hvad mener du med at servicen er lettere dårlig? Hvad forventer du som du ikke får? Det jeg forventer af eksperten er et godt forum... resten er jo op til os brugere :)
Avatar billede busschou Praktikant
18. september 2005 - 10:57 #4
Det jeg mener er at når et firma laver en side som de lægger ud til at være et proffesionelt it ekspert forum og de reklamerer pænt meget for det, så forventer jeg en god service i den forstand at "lortet virker" og det gør det bare ikke. Gang på gang hører man at nuvirker det, men så fejler det igen. Selv småting ,meget små småting, gider de ikke tage sig af...
Eksempelvis (reklamer eller ej) så oplever rigtig mange, specielt ikke medlemmer, at de ikke kan se spørgsmålene
-----
http://www.eksperten.dk/artikler/786
http://www.eksperten.dk/spm/645643
Avatar billede martinhrj Nybegynder
18. september 2005 - 14:27 #5
Fair nok

Jeg er åbentbart ikke ofte nok på eksperten, til at have irriteret mig over disse ting ;)
Avatar billede martinhrj Nybegynder
28. november 2005 - 09:54 #6
Lukker lige sp. :)