Avatar billede sjh Nybegynder
17. september 2005 - 13:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

regler til en hjemmeside

Jeg skal ha lavet nogle regler til en hjemmeside, hvor man kan indskrive sine film og printe dem ud på papir..
Men jeg er sq ikke god til at få tekst til at fylde lidt :D så der var måske en elle 10 som kunne hjælpe mig
med det..

jeg har skrævet lidt :D

vi på tager os IKKE noget ansvar for tab af data
udskrivning af film liste, må IKKE benyttes offentligt
du har selv et ansvar for at lave en backup at din film liste
du skal være fyldt 16 år
vi har ret til at SLETTE ALT din data uden varsel
oplysninger vil kun blive videregiver ved politi anmeldelse
der må ikke kopieres materiale fra www......dk

hvis der er nogle som har flere ideer så kom bare med dem :D
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. september 2005 - 14:09 #1
I kunne tilføje en slags privacy policy, hvor I fortæller jeres brugere hvad I gør med deres oplysninger, i er velkomne til attage udgangspunkt i denne

http://www.bufferzone.dk/privacy.htm
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
17. september 2005 - 14:12 #2
Hvad er det lige du sælger Bufferzone?

Din side ser ihverfald ikke særlig kundeminded ud!

mvh
Mads
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. september 2005 - 14:17 #3
Det har du ret I mads, mit "firma" har ligget stille de sidste par år, jeg har mere end fuldtidsjob ved siden af og ikke rigtig tid til at passe siden ordentligt. Du kan kalde det en slags baghånd hvis jeg skulle blive træt af mit nuværende job og ønkse at blive selvstændig
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
17. september 2005 - 14:21 #4
Jeg har en masse templates jeg kan putte ind i et CMS system til dig hvis du interesseret.
Avatar billede sjh Nybegynder
17. september 2005 - 14:54 #5
Bufferzone > det ser ud til at jeg godt kan bruge hele / dele af din tekst.. er det ok at jeg kopier teksten og bruger den? (Dog uden dit domænenavn)
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. september 2005 - 15:07 #6
sjh>det er helt i orden
foxmulder58>Det er pænt af dig, desværre har jeg ikke engang tid til det, jeg har faktisk et færdigt design liggende, jeg har bare ikke haft tid til at ændre det
Avatar billede sjh Nybegynder
17. september 2005 - 15:12 #7
Så takker jeg mange gange.. :-)
Avatar billede hexya Nybegynder
20. september 2005 - 12:52 #8
Off-topic!
foxmulder> Tak for de gode vibs :^) Jeg opfattede nu slet ikke dine indlæg som sure på nogen måde, overhovedet - tværtimod engagerede og spændende. (hvis det var tråden om kongehuset du refererede til http://www.eksperten.dk/spm/646980 :)