Avatar billede martin_shearer Nybegynder
16. september 2005 - 21:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Se design i dreamweaver

Hey

Er her nogen der kan fortælle mig, hvordan jeg smider mit design af min hjemmeside ind i dreamweaver, så jeg kan lave om på desgner farver. m.m. og løbende se hvordan siden ser ud, hver gang jeg ændre noget..?
Avatar billede kalp Novice
16. september 2005 - 21:20 #1
Hvis du trykker på knappen lige under Edit.. så kan du se kode og design
Avatar billede kalp Novice
16. september 2005 - 21:21 #2
Du kan også trykke på View->Design And Code
Avatar billede martin_shearer Nybegynder
16. september 2005 - 21:27 #3
jeg er ikke helt med :D

jeg har hentet "theme pakken" fra min server. i den mappe er der bl.a. filer der hedder:

- Style.CSS
- Theme.php

hvilken en af dem skal jeg bruge for at kan se mit design og se hvordan der ser ud, når jeg ændre i det :S
Avatar billede martin_shearer Nybegynder
16. september 2005 - 21:43 #4
Når jeg indlæser den style.css fil, så kan jeg ikke trykke på nogle af de ting du skriver. :(
Avatar billede martin_shearer Nybegynder
17. september 2005 - 01:04 #5
nogen der kan hjælpe ?
Avatar billede bojohansen Nybegynder
17. september 2005 - 11:20 #6
Det er de sider med .php som du kigger på.
Alle sider med .css definere styles osv.
Det er ikke let at forklare hvordan du lige nøjagtigt skal redigere det aktuelle design, men en god ide var nok at kigge lidt på denne side http://html.dk/tutorials/css/ og få lidt indblik i hvordan CSS virker.
Avatar billede olebole Juniormester
17. september 2005 - 16:07 #7
<ole>

Webkodning er faktisk meget svært at lære ved hjælp af web-tutorials, da der er så utroligt få, der er noget værd. Langt de fleste er hamrende fyldt med fejl, mangler, misforståelser og udeladelser - og til dem hører html.dk ... og ikke mindst deres CSS-tut er slem  :)

/mvh
</bole>