Avatar billede extream Nybegynder
15. september 2005 - 17:16 Der er 4 kommentarer

Tilgå site på server

Jeg bruger normalt fp til at tilgå et site på en ekstern server, men jeg vil gerne kunne bruge Dreamweaver. Men da man ikke kan bruge fp extensions i DW og det er ikke muligt at tilgå sitet via ftp vil jeg gerne vide hvordan jeg så kan gøre det. Det er DW 8 der er tale om.
Avatar billede miss-g Seniormester
15. september 2005 - 22:00 #1
Jeg sidder da med ftp forbindelse til en ektern server fra Dreamweaver...

Der hvor du definere sitet - kan man vælge hvordan du vil have adgang - f.eks. FTP.
Se evt. nederst her: http://www.nicolin.dk/multimedia/dream-newsite.htm

Jeg bruger dog mx versionen, men de ligner hinanden meget.
Avatar billede extream Nybegynder
16. september 2005 - 08:04 #2
Nu er det sådan at jeg ikke har mulighed for at bruge ft-protokollen på serveren - så spørgsmålet er om der er andre muligheder?
Avatar billede miss-g Seniormester
16. september 2005 - 10:42 #3
Ok - det er ude på serveren muligheden ikke er der - tror jeg misforstod spørgsmålet så.
Avatar billede olebole Juniormester
16. september 2005 - 14:57 #4
<ole>

Så er mulighederne ikke til stede  :)

/mvh
</bole>