Avatar billede durany Nybegynder
15. september 2005 - 00:30 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

En GOD ide!

godaften eksperter!

jeg har længe haft en ide om at starte en virksomhed. Ikke en kæmpe et hvor der kræves en masse kapital men noget på nettet til at starte med.
Jeg har mange ideer i hoved men for mange til at liste dem op her.

Jeg vil gerne se om de ideer jeg har er noget folk har haft længe før mig eller om der kunne være nogen skillinger og hente der?
i må meget gerne skrive noget ting kort og konkret om hvad folk vil få brug for i den nære fremtid.
Avatar billede olebole Juniormester
15. september 2005 - 00:51 #1
<ole>

Hehe ... ja, det er jo også en måde at få gode idéer på  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede duckie2 Nybegynder
15. september 2005 - 00:54 #2
Øhhh hvor gennemtænkt er det lige dit indlæg er?

Du har masser af ideer som du ikke vil af med? Men vi skal komme med ideer og konkrete svar???? Jeg kan da også sende min forretningsplan til dig. Så kan du bare gå igang!

Smid de ideer du har så skal vi besvare om der er noget idet eller ej.
Avatar billede cpufan Juniormester
15. september 2005 - 00:56 #3
du kan jo starte med at sortere dine ideer,
og derefter vælge den du brænder mest for for.
lav nogle planer, handlingsplaner, budget osv.
så vil du ret hurtigt selv få en fornemmelse af om det holder.

hvis din eneste plan er at starte virksomhed,
og du ikke har en klar fornemmelse for hvad den skal indeholde,
så skal du ikke gå i gang.
Avatar billede diggerx Nybegynder
15. september 2005 - 01:04 #4
skrug tiden tre år tilbage og opfind skype
Avatar billede peterkopi Nybegynder
15. september 2005 - 08:56 #5
Enig med olebole. durany> Du indleder jo netop dit spm med at du "gerne vil se om de ideer jeg har er noget folk har haft længe før mig eller om der kunne være nogen skillinger og hente der?"
Så lugter det af nas og ugidelighed at fortsætte med en opfordring til at lade os andre komme med "ting kort og konkret om hvad folk vil få brug for i den nære fremtid."

Helt ærligt - kom nu med dine egne idéer... E er jo ikke en IDÉ-AUTOMAT!
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
18. september 2005 - 00:30 #6
Penge, det er da noget folk altid vil have behov for... Så hvis du kunne lave et website, der kunne sende brugerne en check på et beløb de selv bestemmer, ku det nok blive en pæn succes..
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
18. september 2005 - 00:31 #7
Tror sku jeg skal ha point for den...
Avatar billede durany Nybegynder
25. september 2005 - 02:10 #8
ja jes.. hvis DU sku have point for det.. så må du vist lave dit eget site og så lave et check på så mange point som du vil have og så send den til dig selv.. så får du masser er point.. det jeg ret sikker på.

og tja jeg er ikke vild med at komme ud med de ideer jeg har.. hehe det er ik så smart gutter. det ville i også sige hvis i var mig.. fordi i kender dem nemlig ikke.. og jeg overvejer noget seriøst om det.. ku ikke drømme om at der var en eller anden der ødelagde det for mig og snuppede ideen.. håber i forstår..
Avatar billede triple-x Nybegynder
27. september 2005 - 19:14 #9
du vil ikke selv ud med dine ideer, hvad får dig så til at tro vi vil ud med vores ideer?
Avatar billede osborne Praktikant
21. oktober 2005 - 00:28 #10
Sikke en god ide at udveksle nogle gode ideer. Hvis du er bange for at de andre skal se dine gode ideer så kan du trygt sende en liste med dem til mig på min mail osborne2210@yahoo.dk. Jeg er ikke selv interesseret i at starte mere op end jeg allerede har gang i, men så kan jeg sige dig hvad jeg har af gode ideer og komme med noget konstruktiv kritiv, og jeg kan måske give dig nogle brugbare råd om hvad der kan betale sig og hvad der ikke kan betale sig at starte op (jeg skal nok holde det hemligt ;-)
Avatar billede durany Nybegynder
11. oktober 2006 - 13:32 #11
lukker spørgsmålet
Avatar billede osborne Praktikant
11. oktober 2006 - 14:11 #12
Kom du videre med dine ideer? Når man hører sådan en histore som gårsdagens opkøb til 10 milliarder kroner (hvor Google købte en website til video upload/download som to unge fyre havde startet i 2005) så får man jo igen en masse gode ideer og lyst til at kaste sig ud i noget :-)