Avatar billede peterkopi Nybegynder
14. september 2005 - 16:00 Der er 1 løsning

XP vil ikke vise indhold på SD Card

Jeg har indtil for ganske nylig blot sat mit 1GB SD Card i mit slot på siden af den bærbare, og Windows (XP) har så vist billederne i en mappe eller alternativt kørt Guiden Kamera og scanner for at kopiere billederne til en mappe på computeren.

Nu vil XP lige pludselig IKKE køre automatisk afspilning på kortet, og jeg kan overhovedet ikke åbne det for at få vist billederne. Lige nu ER der billeder på kortet, men XP melder blot, at kortet ikke er formateret - og at indholdet iøvrigt er 0KB.

Nogen der kan hjælpe?

PS! Det kan godt lade sig gøre at forbinde kameraet (DIMAGE Z5) via USB til computeren og hente billederne. Men det er jo lettere at bruge slot'et til kortet og slippe for ledningerne..!
Avatar billede peterkopi Nybegynder
14. december 2005 - 16:44 #1
Jeg lukker...