Avatar billede florint Nybegynder
12. september 2005 - 06:43 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Ugyldigt standardscriptsprog

Hej,
Uvist af hvilken årsag er min IIS 5.1 på min xp proff. lige pludselig begyndt at komme med en fejlkode hvergang jeg prøver at køre et asp script.
ASP 0201 er fejlkoden. Nogen der kender en løsning på dette?
Har prøvet at genstarte, stoppe og starte, afinstalleret og geninstalleret, og lige meget hjælper det.
?????????
På forhånd tak.
mvh
Avatar billede cpufan Juniormester
12. september 2005 - 10:09 #1
i iis kan du sætte std script til om det skal være vb-script eller j-script, du har nok valgt den forkerte.
Avatar billede cpufan Juniormester
12. september 2005 - 10:13 #2
iis / properties for dit websted / fanebladet serverudvidelser
Avatar billede florint Nybegynder
12. september 2005 - 11:34 #3
Nej desværre....det er ligegyldigt om det er js eller vb :-(
Mvh
Avatar billede cpufan Juniormester
12. september 2005 - 11:40 #4
In the Internet Services Manager, right-click the Web site or virtual folder
that is exhibiting these problems, and then click Properties.

Click the Home Directory tab, and then click Configuration (located towards
the lower right corner of the dialog box).

Click the App Options tab. Enter a valid script language in the Default
ASP Language text box.</li>

Click OK to close the Application Configuration dialog box, and click OK
again to close the Web site or virtual folder dialog box.
Avatar billede cpufan Juniormester
12. september 2005 - 11:41 #5
på dansk:

ind i iis / egenskaber for webstedet / tryk på hjemmemappe / tryk på konfiguration ud for script, ( det er nederst ) tryk på fanebladet instillinger
Avatar billede florint Nybegynder
12. september 2005 - 12:18 #6
Øhhh...står til vbscript.
stadig samme fejl
mvh
Avatar billede cpufan Juniormester
12. september 2005 - 12:25 #7
ok - så er jeg blank -
Avatar billede florint Nybegynder
25. september 2005 - 14:30 #8
Lukker - tak for forsøget.
Mvh
Avatar billede florint Nybegynder
25. september 2005 - 14:31 #9
:-)
Avatar billede cpufan Juniormester
25. september 2005 - 15:10 #10
takker -
Avatar billede niller56 Nybegynder
21. februar 2008 - 15:25 #11
Har nu det ovennævnte problem, men jeg har ikke Internet service manager i Kontrolpanel/administration har prøvet at geninstallere IIS men det kom manageren på af, hvad kan jeg gøre
/Nils