Avatar billede overclockdk Nybegynder
11. september 2005 - 22:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mere trafik og bannerbytte

HEjsa hjemmesiden www.Overclock.dk er jeg medlem af! som i nok kan se i navner :D hehe men jeg har lovet at undersøge hvordan vi kan skaffe flere brugere og måske nogle der vil lave bannerbytte med os. det er jo meningen vi skal have en ok stor side på benene så vi kan hjælpe nationen med en hardware side som kan bruges til noget.. foresten ris eller ros til siden er meget meget velkommen :)

mvh. Nikolaj !

p.s der er 60 point for et godt svar :D !
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. september 2005 - 22:17 #1
Optimering til søgemaskinerne giver trafik. Læs her hvordan

http://www.eksperten.dk/artikler/Generelt-IT/Soegemaskiner/
Avatar billede overclockdk Nybegynder
12. september 2005 - 08:11 #2
tak skal du have.. så mangler jeg bare at vide hvordan jeg skaffer nogle brugere ? mangler siden noget der fanger eller ?
Avatar billede abruscato Nybegynder
12. september 2005 - 15:35 #3
En ting jeg personligt foretrækker, er at din topbar bliver noget mere diffus at se på (aka. "Less is more").

Og så vil jeg også mene, at det er mere korrekt dansk at skrive "Klik her for at læse mere" fremfor "Tryk her for at læse mere".

Hvis du vil have flere brugere, kan du lave en konkurrence hvor præmien udtrækkes blandt de brugere der har oprettet sig indenfor et vist tidsrum. Du kan skrive til de forskellige websites, som har lister over online konkurrencer (fx. http://konkurrencer.netindex.dk og http://www.vindting.dk/), og bede dem inkludere denne konkurrence på deres lister. Det giver god reklame for meget få penge (Afhænger selvf. af værdien af den peræmie du udlodder...).