Avatar billede solsorten Praktikant
10. september 2005 - 23:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til oprettelse af site med annoncer m.v.

Hej!

Jeg er ved at oprette en lokal hjemmeside med relevante kommenterede links, diverse kort, - og så vil jeg gerne give - registrerede - brugere mulighed for at annoncere efter og tilbyde hjælp (babysittere, havehjælp etc.) samt diverse brugte artikler, som f.eks. børnetøj. Lidt hen ad www.jobber.dk men slet ikke så stor eller så avanceret.

Men hvor kan jeg finde en template, der har alt det med annonce- og brugerstyring? Til Frontpage! for det er alt andet lavet i - og jeg er *ikke* programmør, jeg er psykolog! Jeg giver gerne 500 points samt tilsvarende i menneskepenge, hvis der skal laves noget. Templaten må samtidig gerne være "ren", dvs. uden for meget fniller.

Min host er gullestrup.net og der er adgang til Frontpage Ext.

Se evt. den midlertidige www.klostermarken.dk, hvor der ligger et udkast til web-sitet.

I håb om hjælp,

Solsorten
Avatar billede solsorten Praktikant
13. september 2005 - 18:26 #1
Rettelse: sitet hedder www.klostermarken2003.dk indtil et bedre domænenavn er købt!
Avatar billede solsorten Praktikant
19. september 2005 - 08:47 #2
Spørgsmålet lukkes - flyttes over under opgaver